Thursday, January 20, 2011

Lukisan

hobi aku suka melukis..tapi skunk aku tak banyak masa nak buat semua tu jarang sekali aku melukis skunk lama sudah tak ekspresi hobi lama kesukaan aku..tak pasti la bila aku rasa betul2 nak melukis baru aku lukis ke apo..rasanya aku malas kot..

Antara lukisan yang ada dalam simpanan aku skunk da tak banyak,dulu memang banyak aku mengumpul lukisan aku dari aku sejak di bangku sekolah rendah lagi ep skunk semua lukisan2 tu sudah tidak ada pada aku lagi sejak berpindah randah masa old school dulu ni..pada masa tu..

Contoh pic yang aku ambil pada lukisan2 aku...jgn ketawa daa

BUNGA ORKID




BUNGA


Aku melukis lukisan Suasana Bunga ini secara spontan tiada lakaran

tp kalau kita pandang mcm mana?Kebiasaanya apabila kita melihat sesusatu lukisan yg sgt cantik..selalunya kita akan terpegun melihatnya dan sesungguhnya ciptaan Allah semuanya indah..subhanallah..segala puji hanya bagi Allah

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping