Friday, May 11, 2012

bengang actually marah


Tulis blog bukanya apa...Elusi apa yang paling membosankan dalam hidup bagai ranjauwan jangka masa aku di sini masih lagi dengan menjalani kehidupan harian.what? tak tahulah nak carsee tau ni.aku kat rumah nak rehat pun tak mengerti nak duduk diam2.corak pemikiran aku mungkin kurang waras...pening sakit segala-galanya namun itu amat aku hargai sebagai seorang insan
 
Hidup paling membosankan kalau tak berinteraksi,bercerita semalam titow pukul 5am pagi td aku ke hospital ambil ubat mak petang td bad story naik angin ke antu ke tak tahulah dengan aku kuar rumah marahkan jiran belakang umah aku pun pk tak patut dan tak masuk akal apa yang orang tahu??? tak mo citer le nanti jd panjang cerita plak kat sini aku pn masuk balik dalam umah.
Esok aku kena pergi hospital ambil suntikan sekarang mak dah lena tidur jam sudah pukul 3.18 pagi tak kemana lagi kalau tak habiskan masa ku dengan mengadap blog yang aku nak di tulis so sini satu pertemuan ke perjalanan maya aku bercerita yang tak seberapa bagus untuk hari ini.mood kurang baik. please treat on me,cann't control my self n i gonne be bad b'couse of hate.
Fikiran jd tak menentu emosi terganggu lepas tu kena marah dengan mak pula Astaqfirurlaahallazim apakah aku ini betul2 sakit atau aku yang sakit hati ya allah hidarkanlah aku dari sifat2 seperti itu...marah datang ia sendiri perasaan menjadi benci membuak-buak tak dapat menahan perasaan, hilang tahap kesabaran, marah itu telah dipergunakan dan mempergunakan aku yang berbekalkan hati yang lemah.Hidupkanlah hati aku dengan kemuliaan

Tak ada apa-apa yang aku muskilkan aku di sini hanya perasaan aku aje yang tak beberapa seronok tak ada apa yang best pun nak di kira berapa minat menulis blog kerana tak cukup pretasi yang dapat aku bangakan kali ini.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping