Wednesday, June 17, 2015

belum nak tidur

Hari ini mula puasa di hari pertama first day. Kan? rasa sekejap saja dah masuk di bulan ramadhan.Kejap lagi nak bangun sahur day of Ramadhan, aku belum tidur lagi. Pukul 12 td layan lagu mp3 kat radio aku.pukul 1.45 tadi katup selalunya bangun pukul lima pagi. Tapi hari ni pun belum mengantuk . Kenapa eah. Seperti biasa, aku mendengar lagu Lihat masa berlalu dengan cepat. Sampai pukul satu aku dah lapar. Aku rasa macam nak tidur je tapi aku tak boleh tidur.Aku masak mi maggie td sebab lauk mak aku nak makan sahur nanti

Just now Pukul 3.20am.Sangat bosan. Jadi sekejap lagi aku baring di atas katil sambil bermenung.esok pagi nak bawa mak aku pergi medical checkup.lusa hari jumaat aku pula kena pergi hospital buat medical checkup.memang dah berjujuh dari 2 minggu lepas aku agak sibuk..mmm kayla aku nak rest jap nak baring2 kat katil harap esok dan hari yang akan datang dalam bulan puasa aku dan mak aku ada energy untuk berpuasa... Selamat berpuasa kepada semua yang beragama islam.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping