Saturday, February 25, 2017

mau makan bugger best area b`worth

Assalamualaikum . .

Bulan neyh minggu lepas yang lalu, aku dengan kawan-kawan aku wan,khairul yusuf,amir sebab nak jalan-jalan makan-makan. Sepetang lebih jugaklah spen dgn diorang join sekali ngan aku sebab dalam masa tu ada money Sukses  Lepas makan tu, dia balik ke rumah pulak balik ke kampung aku, sebelum ke jambatan kota kuala muda pekena keueteow kerang sama buger kami kongsi kami pe pekena cendol dulu kat maklom Butterworth.


pastu baru terus pergi restoran Hijau Kuning Ini jual burger tingkat komtar dan roti keuteaw kerang dengan special air gunung berapi. dulu masa mula-mula pergi restoran aku tak habis-habis kata tak habis makan sorang nasib baik kami kongsi 4 orang maybe aku tengok kat banner tu warna kuning kot. hahah


sebab makanan yang sedap macam ni biar semua orang tahu dan cuba. Memang takkan menyesal .

Kalau ada yang berhajat nak ke Kota kuala muda dan nak try makan kat restoran ni trylah


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping