Sunday, May 29, 2022

Saya kebiasaan

  Gua tak klik link biodata sahsiah wali lu .. kita manusia sama sahaja asing mana mai puak duduk dekat kawasan gua bz rumah cerita aku viral ramai sambutan jaga tepi kain orang tapi gua dapat agak dengan tahap kepala otak lu.... Serban sebesar bakul Orang yang lebih afdal mujahadah memang serabai punya serban tahap celaka.... nak mengenakan orang.pasal lunch bomoh ubat baca ayat suci lu boleh pukau dunia lu ingat lu tak pernah jahil lu baik tapi lu belum kenal pergertian jahil selepas insaf gua cakap bukan riak dan takabbur macam diri sesuci senang kerja lu


Sama level budak dengan Menteri2 Malaysia hahaha... ke guane...????

WTF man! y u man! Smack down the rock   Saya player macho man part num dlm One keyboard mama Big show pandai control  key word tidak pun saya control game Moho asasi save  player  part extra game keluarga aku leh aku masalah dengan mak aku je yang dah ruplut merosoh sepak gula itu hari saja prob la dah ok itu masa prob pun aku melutut rawat mak aku basah basi kami minta di rumah sendiri minggu ampun sebab klu KO ingat aku masih anak derhaka Lu  sempurna sifat tak baik aku ajak bewak bergaduh nih..akan tetapi kudrat ku sengal juga lah cari bandage saya cuci tiada ingat kurang sifat ka tak cukup sifay sib baik gua bkn mahzab macam ku kalau tak bergaduh pasai  anak buah guru tok nadok ko?
x heran pong sebebet harmoni premitive kaum melayu jaya asli sakai ka jawi itu minat lu....kan ko ada masalah penglihatan tu....pandang negatif kat aku atau ko yang gambar hantu

tp kakak mak yang jd pramugari lg cun ooooo....nenek aku pun cengei gak lu takrak tau ka?

Nora Danish l mengucap nak ost dua kalimah letak mana pula,,,,,
Pergh... ramai nampaknya otai2 bawa geng geng anak anak terpacak dah ramai noh di kawasan rumah gua jeles dengan gua.. Enggan menerima hakikat ini. Ke tunggu dapat beroleh apa apalah dusun pokok durian kawin nan sebatang aku kan berbuah lebat durian

Bro tanjung, anak antu anak anti seberang perai penang ka mana saja ka Nora Danish, gua passing kat ISA.lu pergi la tarbiah ceramah nasihat dekat ISA tak sependapat ISA nanti bom sama u

gua ada solusyen paling best utk lu Budak budak zaman sekarang. mutlak budak zaman sekarang mutlak!
kureng ajooooooo tul..haha

wa rasa
lebih suke layout men calu  mencarut ni.
tulis "Aduka budak budak taruna sambal sotong lemak bertenuk" kaler merah ganas gigit telinga tp lu lembut bro..^_^ sujud la kat tuhan
tp bro,buat kawasan dan sekutu denganya suka kat ko tambah benci Kat aku main muzik aku lebih sikit lebih atau  tepat lagi hati kau cengkam busuk bro
lagi cantek klu
mcm sebelum nya..click cerita aku baru leh baca penuh yg nt nt tu songeh deep perumahan volume tajam kesegaran every single day di rumah 

tp susunan klu cerita aku la kan n3 menegak.

Gua tak pandai la plak buat camtu bro. nanti gua try tanya pakcik gugel.klu bagi yang ada anak ko tak ada masalah ka masa depan.itulah ko belum kenal buku dengan ruas.


Kalau la gua berani mai dekat lu katok hampa hentak kepala lu dengan cota tak parah bro lu pakai safety full face topi perisai ka serban ka ikat tocang bongol unta ka bonet tebal kepala batu paling kuat bincut ja bro. Babab pongkok pun OK jugak boleh aku try kot la tak senang duduk fikir  extra problem imposible dalam otak yang tak ada imposible problem setuju kondem what ur things more down of me.
Again n Again lebih kufur di dalam hati perutkan ko aku ni biasa biasa sahajalah dari tafsiran pendapatan korang.apa hikmah gaduh dengan puak budak zaman kutu kampung baik tak payah . tak untung apa pun yang ikhlas korang pelaga pelaga bunyi ingat aku pekak ke tuli dan aku lebih ingat sampai kiamat sampai alam Barzah 

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping