Monday, November 29, 2010

update blog...

Hari ini bangun lewat malas nk makan.on this morning lepas minum masuk bilik sambung baca buku Legend of Jade then sambung tidur pastu online kat facebook aku berkenalan dengan seorang teman namanya Aky,dia pun seronok berkenalan ngan aku but kali ini aku main msg dengan dia and wat to say to aky.kenapa aky nak sangat number fone aku tk bagi aku cakap its to privert for me bukan tak ikhlas nak berkawan aku lebih senang kenal di tenet saja tidaklah aku curiga dalam berkawan.kami pun berbalas msg di facebook.katanya dia faham so tak apa kalau dah macamtu...lupa aku makin sibuk Ish hikhikhik.Tapi takde ape pon yang berlaku hari neyh.Esok, aku nak hospital jumpa pakar,mak aku temankan,ingatkan nak pergi hari ni tp tak besrsedia apa pun jd sebab taknak stress aku cakap kat mak aku pergi esok sajalah,hurm satu prkara lagi yg lum selesai..rasa nak rehat je kat umah malas nk gi mna2.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping