Thursday, December 2, 2010

tk leh tidok

today i woke up early morning tak boleh tidur semalam balik rumah pukul 3 pagi keluar pergi rumah kawan.Pada mulanya aku memang terkezut kawan aku meninggal dunia akibat sakit tarik sawan ketika tidur Inna lillaahi wa innaa ilai hi raaji'uun ajal maut di tangan tuhan isk baru saja bulan puasa yang lepas mak dia meninggal dunia kini dia pula pergi.
well balik rumah layan lagu mp3 kat dalam bilik,petang td nk tidur tk tidur coz wan kawan aku dtg umah so tonight i want to sleep early now becouse before that aku dah kemas bilik hari ini aku nak beristirehat secukup-cukupnya tk nk pk banyak2 merungsingkan kepala otak serta minda aku yang semakin tension.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping