Wednesday, December 29, 2010

10 hari yang lepas

…~tetibe rasa nak catat psl seminggu lepas…kire 10 hari sekali tulis la,bley?~…

Monday 20.. di awal minggu yg ceria..pergi interview kerja,pastu plak..recover interview 3 hari lepas tu hari khamis datang balik tempat kerja?,nak kate overslept…kire mata aku rabun jauh fail test mata.so aku kena bwat cermin mata balik trus pegi wat cermin mata ngan kawan aku wan,tapi cam x semangat je sbb dia mula training esok aku pula hari khamis

Tuesday 21..& Wednesday 22...macam biasa rutin harian aku kat rumah seperti selalunya. hari selasa petang dpt call cermin mata aku sudah siap,mlm aku pergi ambil.

Thursday 23..pergi tempat kerja,test mata diaorag ckp datang esok mula training.mlm Paksu dari Perlis call katanya dia nak dtg umah sekarang ada kat Tol Sungai Dua.aku pergi ambil paksu sekeluarga kat Stesen Minyak Esso kat Sungai Dua,Paksu & Maksu sekeluarga tidur kat sini.

Friday 24.. klas training,nak ckp overslept…kire camtula.trus pegi klas,tapi cam x semangat je sbb dah terlepas 3hari klas training dengan kawan aku wan ingat nak turun training,iye2 je janji dgn kawan aku wan skali mula dfgn budak 2 interview hari khamis lak,sorry wan!nk buat nota tk ade pages just tengok buku Direct Training Package yang di beri yg aku pon phm

(p/s-masa kat training dulu...sebelum neyh pon sama juga,ni la tmpt aku belajar kat Flextronics bace buku sampai fening!tu psl la diorg ckp aku diam jer...mana tknyer ade 2 orang je lelaki termasuk aku daripada 70 orang perempuan)

Saturday25..pagi sapu2,siram pokok kat depan rumah mlm kuar ramai2.dengan kwan gi anjung cafe tengok pertandingan final karaoke wina, balik umah pkl 12.30am

Sunday 26..bangun lambat.cover seminggu punye rehat tak reti nak bangun.siap bole sambung2 tido.petang gunting pokok kat halaman rumah pastu bakar sampah

Monday 27... tak de wat ape..sapu2 kat luar rumah je.petang gi ambil ubat mak kat hospital terus pergi bank buka account,balik ingat nak bayar bil telefon maklong tp tk sempat dah pukul 4.00 petang pastu beli topup tel aku pastu plak beli baja bunga kat maklong pesan 2 peket.singgah supermarket beli barang2 keperluan dan balik...

Teusday 28... gi tempat kerja on training session dah wat 6 test answer the soalan.Batch emp.no.salah so bagi balik kat diorang kat tempat kerja

Wednesday 29... gi kerja tamat training jwp 2 test soalan.Bacth card aku je lum dpat lg.Trainer ckp aku telah di letakan di Bangunan Flextronics P5 Nagasari Prai, on 5/1/2011 so skunk aku tengah cuti la neyh

to be continue..n

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping