Wednesday, December 22, 2010

Juz take in my time nak type blog

assalamualaikum…

aku terpikir..nak start balik memblogging.kali ni betul2.kali ni dah takde masa nk kejar apa2..aku nak kejar masa,mungkin terus begini..mungkin sampai semuanya stabil..mungkin sampai bila2 aku ade masa serve dengan blog aku..hurmm….
tp aku tak tau nak start dari mana.banyak sebenarnya bende2 dalam kepala ni yang tak sempat nak dikarang.rasanya kena buat pelan2..nanti bila dah setel baru aku post segroup kat sini.hari ni aku nak tulis satu je (sebenarnye dua kalau nak kira dari earlier post bawah ni)

AKU DAH DAPAT KERJA

so lepas ni aku cuma perlukan sikit masa untuk file citer kat blog,isi sikit-banyak-story morry yang patut dan lepas tu setel.selebihnya aku nak berehat erm..nanti2 lah aku tambah.sekarang aku tengah teruja sebab Profession aku (IE Operator) Industry Engineer Operator kat FLEXTRONICS...adui..ni yang nak tahu ni..huh.

esoknya diri ini kene gi Kerja wat m.o.t (mention on training) 4 hari...aiseyh..dgr ceramah free pastu jwb soalan seriously aku pernah keje kat sana dulu masa tu aku dekat bangunan P2 skunk aku kena pegi kat P3.ada rasa teruja nk start all over again.skarang.2-3 hari jugak la nk recover interview sbb. aku fail test mata aku rabun jauh.kecik ati coz semua yang dtg interview hari isnin hari tu semua lulus aku seorang je fail test mata,so aku kena buat cermin mata,for now aku dah buat cermin mata.Pagi td aku dah pergi sana hr cakap esok da boleh dtg. training sekarang boleh balik well..i’m back!YEAY!!

so lepas ni klu aku rasa nk type klu ada masa baru aku type blog K. That all 4 now...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping