Sunday, December 19, 2010

All the best



Since semalam aku dengan kawan baik aku man pergi tengok konsert Gemuruh Double Trouble Digi (WINGS & SEARCH) kat Seberang Jaya.Until today masih tak tidur2 lagi berjaga,hampeh those we were there aku tak teringat plak nak snap pic that aku nak express kat dlm blog aku.Tengok band DT main lagu just like back in era 90 an but more talented adalah cewah biasalah musicians sememang begitu..ROCK Brader... apapon aku enjoy dengan persembahan diorg WAA CAYA SAMA LU DT

Tengah aku type blog WAN kawan aku datang rumah dia balik aku sambung type blog,Wan ajak aku pergi interview kerja esok pagi pukul 7.00 am.aku ikut saja,esok dia datang ambil aku awal pagi,jam dah pukul 12.00 tgh malam aku masih lum tidor dr semalam lepas type blog neyh aku nak mandi dan tidur.ngantok aaaah menguap tak cukup mulut,aku rasa best (happy) kerana masih ada peluang untuk aku semoga aku dapat kerja tu oklah aku chaw dulu zzZZZZzzz

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping