Saturday, December 4, 2010

MMM GERAM

Pagi yang murung berbanding pagi yang lain. coz, pagi ni Aku tak beberapa sihat,uhuk2..minumlah ubat batuk cap ibu dan anak utk kelegaan..huhu tetiba nk merepek ntah pape..haha..nape nk update tetiba??First si dia dah tegur (s0ri..huhu..tp ni kn asalnya blog abg,ape kata abg tlg update kn gak?hehe) and sbb nk update la..hehe then sbb malu ngan org sekeliling.ha..pape p0n, sbb ketiga la yg paling kukuh n blh di wat isu utk menulis..huhu nk dijadikan cte, skrg ni aku sdg berhadapan dgn 0rg yg rapat ngan aku tp hanya cari n gunakan aku bila susah je..ape kes beb?klau ajk aku kuar, ckp xde duit..bila org lain ajk, blh lak kuar...siap bersosial yg kuarkn byk duit lak tu..klau nk g memana or mmg dah gi memana..blh lg..dlu dah janji xnk da...skrg wat lg..ape cte??? sembang deras plak tu... so utk kamu yg jahat!udah2 la tu..aku pon dah x larat sgt2 nk c0ver k0n0n2 x nampak ape yg kamu jahat tu..xyah la wat k0n0n2 kamu 'caring' kan aku sedangkn kamu sebenarnya hanya nk gunakn aku bila susah or ada menda yg kamu tau hanya aku yg yg blh wat..aku p0n ada prasaan..in case allah bg kelebihan kat aku yg kamu xde, tp kat kamu allah bg pd menda lain..bukalah mata..cari semua menda tu..belajar bersyukur, aku bkn perfect dan kamu bkn n0thing..mungkin ape yg kamu nampak aku ada segalanya..tp penah x kamu sedar ape yg aku xde?so, xyah sibuk hal org..smua org ada hal, masalah n hak masing2..xyah nk jeles ngan aku..aku bkn sesempurna mana p0n..

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping