Saturday, December 11, 2010

PC hang

Grrr!payah tull nak update pic dari memory card hp kat pc aku dgn harapan ingt nk letak dalam blog tak payah aku terpaksa cancel,aku pakai card reader je...lambat nk scan dah la tu termasuk virus kat dlm pc aku.Sekali nk guna tenet takleh guna pun. nak guna webcam pn tak leh dah uninstall then nak install balik takleh pulak. Ada Error missing file katanya. Grrr!! Geram...berapa kali tekan refresh,share folder yang mana patut pekecik file still mcam tu jugak.bila format baru bleh dengan kelajuan yang lebih. Puas hati. Lepas beberapa hari aku nak upgrade pc aku skunk laaagiii laju.haarhh baru ringan ja rasa.so lepas neyh aku kena beli USB Bluetooth baru senang cket nk buat keje edit2 gambar ni.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping