Friday, December 3, 2010

Bicara hatiku

Hari ini merupakan hari yg paling interesting? pada diri aku.kekasih lama aku jumpa aku,di sini sukar untuk di fahami nak diringkaskan citer pun banyak peristiwa aku dgn dia.sorry at all tak payah citerlah rasa malu plak aku.Bila fikirkan balik rasa nak ketawa sorang2.aku sayangkan perhubungan kami dah begitu lama berlalu sudahla

Hati ini meronta-ronta.
Kaki jugak sudah melangkah jauh
Menanti hari demi hari berlalu pergi begitu saja tanpa melakukan apa-apa tindakan.
Aku tak sanggup lagi melepaskan ia pergi...
Aku tidak punya kuasa memaksa mereka memberi ruang padaku.
Tapi aku perlu tetapkan juga keputusan aku.
Hari yang mutlak.
Hari yang pasti aku jejaki utk tidak ketinggalan lagi.
Cukuplah apa yg jadi beberapa peristiwa yg lepas.
Bukan tak mahu tapi tak dapat ku nyatakan ianya disini
Andai Di takdirkanya tiada waktu untuk kita

Ampunilah aku dan relakan ku 
Bila ku keresahan ku tak keruan
Kasih Aku Tewas dalam sandiwara mu
Biarlah ia menjadi peneman sepiku
Hanya satu ku pita jgn terus melupakanku

hidup biar berpada...jgn over ...
I define it as good manners or chivalry.Ngeeee~~ senyum lebar aku...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping