Tuesday, December 7, 2010

Hujan

It rained. Yep. It was 4.00 Tuesday afternoon, I was happily Rain. Not that I hate rain. It makes the outdoors look fresh. I makes aku tidor lena better. I makes me feel peaceful"Rain brings blessings", itu yang aku ingat masa budak2kecik dulu.Pada siapa yang aku harus bercakap benar? Hujan yang turun akan mengalir di mata anak sungai dan awan dengan air hujan adalah satu kondisasi with the water we consume.secara semulajadi bumi dan tumbuhan akan hidup dan membesar dan kita boleh menikmatinya.Ia membasuh kotoran jalan dan bangunan2 di kota secara tidak langung mengurangkan jerebu But most of all,hujan memberikan keindahan alam because it reminds us that there is a kuasa tuhan yang maha kaya than us all. The one that can change our plans by simply showering water from the skies. Ia mengigatkan kita bagaimana dalam dunia yang kecil dapat menampung kehidupan dalam alam semesta.
So kalau aku kat rumah kalau hujan aku akan suka hati.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping