Friday, August 19, 2011

Bengang + Bangang LOL

arghhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!! Bangang LOL. Hahahaaha. Mintak maap.. Aku tak perasan pon kat rumah aku so aku ni pasang telingga saja la dengar heh..

Ok lah sambung lagi citer dugaan ni. pelikkan, dugaan yg paling leceh, sesama manusia jugak. Hantu setan tak da apa2 sangat. Manusia ni pandai sangat la reka cerita. Mencik tol jenis manusia camni. Tatau apa2, tapi fitnah je manjang.

Orang setempat. Masalahnya,aku tak kacau orang pon. Dan paling aku benci sangat, dah tuduh yang bukan2,setakat menyebut nama ALLAH..lantak dia la.Sebenarnya sampai sekarang dorang mencemuh sesangat dengan aku. Sampai skang aku macam kena pulau. Dan sampai skang aku hilang hormat kat penduduk setempat. Mcm aku cakp tadi la,bila Kena sakit Aku tak nak cakap, tapi nak jugak cakap Ok, sambung lagi masa berlalu  Tenuk betul.

Haaaaa ingat salah aku je? Hati aku pun sakit .cerita Kalamullah aku tk berani nak buat main-main tp ini kenyataan tapi kenapa mereka nak mencemuh SOKSEK2 nak menyangkal tindak tanduk orang seperti diorg saja yang betul semua org sanjung sangat diorg tu..pooraah benci giler aku saja kawal perasaan aku...sakitnya hati

Aku memang tak suka orang belagak sombong mcm tu.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping