Thursday, August 18, 2011

why?? yupss



Apa aku buat kat rumah bulan2 pose neyh,dok kat rumah dok dalam bilik termenung seorang diri sekejap tonton tv sekejap aku dengar radio.one things i've done today baru lepas sapu cat kat dapur dengan bilik mandi wake up 11.00am semalam tidur pun lewat pukul 3.40 pagi,been very lately,well actually no one asked me to do this coz masa upgrade dapur dan bilik mandi dulu tukang rumah belum lagi sapu cat,coz nampak bekas plaster simen kat dinding dapur belum di sapu cat.Just make it benda yang sememangnya sudah lama aku kena buat drpda aku tak buat langsung..that's good.memandangkan dinding yang sudah siap tp belum disapu cat tak menjadi masalah lgpun aku tk de plan nak wat apa2 pun kat rumah.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping