Thursday, February 16, 2012

nee le basikal aku




Ni la basikal mountainbike aku Minggu lepas aku setup pengubahsuaian kecil tukar bahagian fork basikal mountainbike.pengunaan fork dapat le aku menerusi laluan dengan selesa daripada dahulu tidaklah terasa bergegar sangat kerana bahagian minimal masih dalam kawalan yang stabil pabila menampung tekanan.


Walaupun begitu basikal ini mempunyai Sejarah tersendiri,basikal ni aku beli masa umur aku 18 tahun,transport aku pergi kerja kat Pekan Taiping Perak.Selepas aku tinggal di Penang,makcik aku hantar ke Butterworth dengan POS KTM (Keratapi Tanah Melayu),Penang Island pon pernah sampai da basikal aku neyh.


Jarang aku guna bila ke kedai atau ke rumah kawan2,selalu juga aku bersenam dengan mengayuh basikal ku ini.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping