Monday, February 20, 2012

pondok kucing



Alhamdullilah,bersyukur aku kehadrat Ilahi dengan limpah kurniaNya, dapat aku luahkan perasaan aku dalam blog aku ni.ni nak citer sikit dalam bulan lepas aku dapat siapkan pondok kucing walaupun tak sebesar mana sekurang2nya aku da prepair awal2 sebelum 2 ekor ibu kucing aku beranak lagi.

untuk memelihara satu suasana kediaman yang lebih selesa di rumah takdelah kelam kabut bagi anak2 kucing tu sementara masih kecil,so selepas ni nak bagi kat orang sape yang nak bela skarang sudah ada orang nak bela yang tak nak terpaksa le buang,masa aku kecil sampai sekarang sudah 70 ekor lebih suda mak aku pelihara kucing ada yang hilang, mati,buang.kesian tu mmg le kesian tp da terdesak nak wat macam mana.


Aku berbesar hati sebab kawan aku sani kat kampung sudi menolong aku buat pondok kecil ni sbb dia pandai bertukang dengan usaha bersama-sama kami jadila pondok kucing ni

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping