Monday, March 5, 2012

tech-net

Sejak hari khamis minggu lepas internet streamyx kat rumah tak boleh guna,modem internet aku kena sambar petir lagi,aku selalu careless bab2 mcm ni,nak cabut wire connetion modem selalu lupa bila kilat sambar menyambar jd lampu ADSL blinking aje.TM dah tukar da modem aku kemarin

Setel Sekarang aku pakai ADSL Wireless Modem Router....baru je upgrade speed

 

ta daaaa.....jom baca puisi dari aku


andainya mentari muncul lagi
akan ku simpan sinar cahaya mu dalam
hatiku
walaupun kau akan pergi jauh
namun sinaranmu masih tetap terasa...
bila mana aku merasakan kau milikku
dianugerahkan olehnya
untukku..
seorang..
tiada yang lain..
tiada prejudis
tiada penghalang
dimana aku boleh online di rumahku saje
di rumahku, syurgaku, , mane2 yang ade wifi
wahai komputer kesayanganku
kini berada di bilikku, atas meja,
dalam rumahku

hahahahhahahahah

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping