Tuesday, March 27, 2012

sendiri

Fuhh arini agak blurr sket so, aku pn ape lg "ONLINE LER" hehehe.. Tetiba aku dpt msg ruper nye kwn 1 skolah aku jemput aku pi mjlis kawin dia. Memula bkerut gak dahi aku ni. Bkn pe Mmg beruntung la dia.

dasat ko ye dpt merasa gak naik pelamin" alamak terkedu gak aku dgr berita dr dia. Tapi btul gak la dh rezki dia kan. Masa aku mungkin blum lagi kot.

Ape2 pun aku doakan kebahgiaan kwn aku tu. Harap2 pasni bleh la gamaknye. Tapi colan2 nye takdo lagi la plak huhu.. Sabo2 dtg la sok rezki aku nnti.. Amin
                                           
                                                                       kawin!!!!!!

Ayat ni la yg buat aku terpikir pnjang sgt. Bukan tak mau kawin tp ntah la.. Maybe, keadaan skeliling yg buat aku jd fobia. Ramai gak kwn2 ckp "tak cuba blum tau"..



Bbeza tul ngan zaman kita dolu2.. bercinta putus bercinta lagi dgn awek baru clash cinta again awek baru clash cinta balik dgn marka cinta lagi sampai dikecewakan skrg ni serik nak bercinta dgn kaum hawa lg more advance dr kita n nmpak sgt la aku ni dah tua huhuhu..

Umo pn makin lame makin up.. Awal bulan 6 ni je genap ler 33thn aku ni. Menten beb menten beb tapi perut aku boroi kalah bapak budak keje pun tidak,sakit mental plak tu hehehe.. (menten gevu ngamok 2 sapa mau ishhh).. control 2..... jaga diri sendiri ingt kat mak sudah le...

Bukan tak nak or memilih tapi mcm2 bmain dlm pikiran ni.Ape yg bleh aku ckp "blum sampai seru". Insayallah...


KAWAN2 aku ade gak suh mandi bunge la ape la. Bg aku redha je dgn dugaan yg dtg. Usaha gak pnting tapi yg nyata aku ni tak la desprate sgt ponnnnn

YANG PENTING HEPI N SMILE ALWAYS..


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping