Thursday, April 5, 2012

psychic..psycho atau gile

kat umah aku dgr ade "orang" suke mengata tak henti-henti ade yang benci dok asyik iri hati je and ade yang suke cakap2 kosong...dgn mcm2 sindiran


opimate aku cakap yg aku ni ada penyakit mental@jiwa.. penyakit psychology.. penyakit ni mendorong aku mengelak dari pada mendengar apa yang aku tak nak dengar walaupun aku tak berniat nk ego/sombong bongak dll..tp klu dah terdengar tu nak buat bagaimana


berbalik pada citer ni.. aku pn jd fobia dan takut bukan takut apa takut apa yang aku dgr tu buat aku hilang sabar nak terjadi aku bertindak di luar batasan walaupun aku asyik beralah dan orang plak lebih2 aku tak de kisah sgt pn.aku cuba kawal perasaan aku


aku geram gela bila terdengar benda mcm ni.. bleh mendatangkan kemarahan aku..",detik hati ku.Biarla orang…aduuuhh!! Sesekali terasa di sangat sakit… kuterus menelan ubat seperti biasa.. dah macam penagih dadah dah… hidup bergantung pada ubat.


 dengan perasaan bengang..aku cuba type blog lepaskan tekanan aku kat blog aku,Aku akan meluahkan segalanya yang terpendam di lubuk hati ini..ape nak jadi jadi laaa.. pada mase skrang, aku berharap, aku sudah cukup tabah untuk menerima hakikat


dah heboh citer aku dah ramai terserempak dengan...aku aje yang bodoh..tak mahu percaya semua itu...mungkin benci telah membutakan aku untuk mempercayai kebenaran.Apa yang aku tahu aku tetap ingat pada yang 1.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping