Wednesday, April 18, 2012

Tahziah Dean Crosstown

kemarin, aku diberitahu oleh kawan aku tuan punya jamming studio memaklomkan bahawa Abang Din crosstown telah pergi meninggalkan kita telah kembali ke rahmatullah 3 minggu yang lalu,Abang Din Crosstown telah meninggal dunia pada malam 2 April 2012 akibat daripada sakit jantung. Allahyarham tinggal di jelutong P.Pinang jadi ketiadaan beliau amatlah di rasai bagi penduduk sekitar negeri P.Pinang


arwah pernah sign autograph dengan nama ‘Dean’ kat cenderahati replika mini gitar flying V,aku pny gitar akustik dengan gitar karen pun aku beli dekat kedai Art Tune tempat arwah bekerja,jd sekarang hanya tinggal kenangan buat selamaya buat aku.terlalu cepat arwah pergi meninggalkan kita masa berlalu skg ni kita takkan selamanya menongkat langit yang pergi biarla pergi sudah sampai masa kita pun akan ke sana juga.Bersama-samalah kita sedekahkan Al-Fatihah kepada allahyarham abang Din.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping