Thursday, March 22, 2012

emo


Erm..aku takmo orang monopoli perasaan aku lagi..maybe tahun 2012 akan bagi harapan baru bagi aku..erm..pagi semalam org kena penyakit aku dtg sendiri geram,benci,marah marah aku tengking akan suara yang aku dengar mengata aku, disebabkan perkara yang tak stabil..lg pulak sehari aku lupa makan ubat,Aku memang cepat naik angin..so what?? Tapi tu tak membuktikan yang aku suka hangin tak tentu pasal..biasanya mesti ada sebab di sebalik kehanginanku itu...

tapi aku tak nyesal pun..sekurang-kurangnya cara tu dapat mengelakkan diri aku daripada sakit ati lagi pada masa akan datang..aku senang je, orang yang baik dengan aku, n niat dia pn baik..aku akan layan dia dengan baik..xmo bagi muka kat orang da..da puas jadi orang baik..asik kena pijak je..

So..aku rasa suara durjana tu takkan ganggu aku lg ..biarkan dia..da la budi bahasa pn takde..padan muka kena tengking free dengan aku..nak main-main dengan aku lak..huh

Starts from here..selepas aku hangin pagi semalam mak aku tegur kenapa mata ang merah?hang makan ubat tak lagi?aku mengelengkan kepala maksud aku belum makan ubat.mak aku suruh aku baca apa2 ayat al-quran then lepas mandi makan ubat aku pun titow zZzZz ptg tadi pkl 4 ptg baru bangun aku call maklong citer kat dia mintak nasihat kat maklong,maklong cakap

maklong : kenapa mandi lewat awal pagi baru mandi,setan banyak masa tu sunyi duk hurung hang air yasin pun da bagi..hang minum dak?"

aku : baru teringat long sebut air yasin man tak minum pun ubat pn sehari lupa makan terlupa"


maklong : tu la hang,minum pastu sapu muka hg

aku tak fikir lain, ok jela..tak rugi apa-apa. aku call, just banyakbenda yang simple aku tak buat... tu je..
akujenis yang open-minded n harap aku tak kisah..aku terus tak mo lupa lagi..then Disebabkan hangin aku yang tak sudah-sudah dengan pemikiran kotor macam da takde benda lain nak fikir..aku shouldnt mess with me..

maybe aku yang terlalu emosional..tapi aku da busan..nape semua aku lama2 sekali terjadi macam tu? maybe aku yang bodoh..tak boleh nak salahkan org gak manipulate human..suka ati aku la..aku pun tak nak over-over dalam blog aku ni..nanti ada je yang tak puas ati dan cakap aku ni tak sabar la, kuat bertempik la..kalu tak dengar aku bertempik tak sah hidup ape la..isskk watever laaaa.....

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping