Thursday, January 24, 2013

read this my fwen...

Kepada kawan-kawan aku yang menyebarkan keburukan aku ke merata-rata tempat konon nya nak kena reject aku daripada berkawan.dah la  tak rak... kawan pon tak pa why do we have to be a friend kalau dah tak ikhlas berkawan,kawan yg lain ramai lg org kata berkawan biar beribu berkasih biar satu...Kepada kawan-kawan aku yang bila berjumpa aku dan bermuka-muka konon mesra.tak tahulah nak kata apa....Walaupun aku ada jugak banyak kesalahan yg lepas, tak perlu lah anda semua menambah cerita yang bukan-bukan tak tahu hujung pangkal.aku pun tahu cerita keburukan anda dan tak pernah sedikit pun aku campur tangan. Dan kepada kawan-kawan lain yang masih menghormati privasi dan cara aku.terima kasih.Hal-hal macam ni tak payah nak ajar pun boleh tahu dah. Bukannya muda lagi. Umur pun dah dewasa dah besar so fikirlah

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping