Monday, January 14, 2013

sudah lama x layan dvd

Dah lama aku tak update blog bukan apa internet browser ada problem loading page time nak login blog neyh...tu yang lama tak update haa.. so sekarang da ok da  so aku citer la ckit life history aku,sekarang boring2 tengok citer smallville,episode yg aku ada complete season 8,season 9 dan tenth season part 2 cuma kali ni aku layan tengok dvd smalville ni padahal sudah lama dvd ni ada pada aku tapi tak pasang tengok sbb. citer dia panjang siot berangkai episode cuma bila aku ada masa terluang aku tengok kali ni aku nekad nak tengok sampai habis baru best bro hehe caiyok2 teruskanlah usaha menonton aku tuh keep going till habis citer.Paklang aku pernah tegur aku masa dok tengok citer sains technology merapu-rapu masa dulu dia kata "logik ke citer yang aku tengok tuh?"so aku pn pk ada betulnya jugak benarkah ia klu aku tengok citer2 mcm tuh.since nampak Hebat tengok citer superhero smallville,kagum aku melihatnya walaupun aku tidak pernah di slot episode di kaca tv.apapun cerita tentu ada motif dan misinya,semestinya terpulanglah kepada kita menilai baik buruknya.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping