Thursday, December 27, 2012

Tahun Baru

Nak di ikutkan baru je aku update blog sudah di tukar ganti memang kejap ja masa berlalu mak oiiiiii...ceh aku ja yg rajin update blog.Al-maklum lah kan semakin hari semakin beriya-iya sangat.Okay tengok aje la dah nampak improve da cikit dalam blog aku kan?

Memang agak baik dari blog aku yang lepas-lepas.Tolong aku please..Kerja khusus seni blog aku pon tak banyak yang aku dapat dan tahu jika di bandingkan dengan blog kawan2 dan blog org lain.OKAY hampir cikit saja.Belum betul-betul complete siap.hehehe tetiba bila aku nak upgrade blog server pc aku selalunya "hang" tu yang malas tu..

Okay.STOP bebai Akmal *Baiklah* nnt mengamuk pula jadinya

Hari nie dah nak dekat harijadi mak aku.Tinggal beberapa hari lagi?Tapi azam tahap dewa sudah sampai...Rajin kau hadir dalam hidup aku untuk seketika please? hmmmm xD

\ kadang2 aku sendiri tak faham apa yang aku type

dah dah,berbalik pada tajuk asal.Di kesempatan ini ya aku ingin mengucapkan SELAMAT MEYAMBUT TAHUN BARU.HAPPY NEW YEAR WAT RELEX WAT PEACE la der SEMOGA BERJAYA.SELAMAT MAJU JAYA dan untuk mak aku SELAMAT HARIJADI ke 68 TAHUN SEMOGA DI PANJANGKAN UMUR DI MURAHKAN REZEKI.SELAMAT.. SELAMAT..

PS :-maaf ENTRY aku rasanya terlalu CEPAT sangat tahap DEWA.korang kena faham sebab aku rajin update BELOG jadi blur tak sabar nak type so excited...time kasih kerana sudi membaca.bye,bye 2012...SELAMAT DATANG 2013


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping