Monday, December 24, 2012

Seketika tak masuk akal

Asslamualaikum dan salam sejahtera buat penghujung tahun 2012 dan untuk pembaca kalian.Hari isnin 24 Dec 2012. aku tgh duk umah diam-diam,cuaca sejuk sbb semalam hujan kebetulan takde apa nak buat bole berehat skit hari ni...Anyway,since i've planty of time i might as well do some writing so tajuk hari ni Seketika aku jd Gila.Btw penulisan aku kali ini adalah diriku semata-mata,bukan sebab dari mana-mana cerita kalulah kebetulan ada orang mengaku dia gila kebetualan je kot.

There's no question (?) started in question,becoz...well of couse aku sendiri yang gila buat seketika.kalian masih ingat aku ni adalah pesekit mental dlm conccern yg lepas,etc etc

kecoh dengan aku menyatakan ke tidak puas hati same-same geleng kepala pada diri aku sendiri.BODO dan BANGANG pada aku sebab kalu dah jd gila tu gila aje la.Allah dah cipta manusia sebaik-baik bentuk cukup sifat cuma kenapa mesti nak juga aku jd macm tu.korang sedar tak mana-mana convert pun,deep down inside ur heart still heart,hati yang keras.No offense but zaman sekarang ni (bukan semua,tp sesetengah) suka-suka hati je mengata atau cakap-cakap all the bad thing sebenarnya semua aku,tepuk dada tny iman,tny diri kita balik perlukah aku ni nak jd gila dan orang menghukum aku sebagai seorang yang gila tanpa tahu  usul periksa darimana punca sebab apa???

Malam kemarin dulu aku naik angin marah dekat mak aku kata GILA maksud aku  yg. gila.Lama-lama sekali penyakit aku dtg aku jd mcm tu.Mmg dr luaran orang tengok aku tak sakit semua boleh buat main komputer,naik motosikal,guna hp, buat tu dan ini sbb. aku boleh control tu semua tp minda otak aku,fikiran aku sebenarnya tatkala jd gila.

So itulah penulisan singkat untuk hari ini aku tak pandai nak citer panjang2.hope apa yang di ceritakan disini jelas dan boleh di fahami krisis identiti ianya di sbb.kan sekularisme dan meterialisme menjauhkan aku daripada prinsip duniawi.

i  dont like sick but i like freedom like time,financial,lifestyle,mental stress

yg baik itu dtg dr Allah yang tk baik itu dtg dr kelemahan diri aku sendiri.sekian,wasalam

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping