Tuesday, October 22, 2013

tak de idea

Kenapa dengan aku sudah kekurangan idea....kenapa dengan aku nie...?kenapa aku jarang update blog...?kenapa aku macam tiada ada idea...?kenapa aku jadi begini...?mungkin, busyduk bwat perkara lain..?template blog pun belum siap lagi banyak keje perlu diselesaikan..?tak sempat...?rasa lain bila ada masa rasa nak bwat baru nak buat satu 2 la take slowly take it easy,atau memang tiada idea langsung...nak terus update blog....

aku sangat kekurangan idea sekarang ini.Dah lama rasanya, tak mempedulikan blog kesayangan ku ini...apa je merepek...mengantuk sangat.... nak titow tak bleh lena sekarang rasa mengantuk pula jam sudah pukul 5.10 pagi tak tidur2 lagi jap lagi subuh dah worite setakat ini dahulu apa aku duk merapu dekat depan pc ni dowh!nak titow dulu gd morning bye.....

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping