Monday, October 7, 2013

layan konsert



Aku turun tengok konsert Gegaran Rock 2 malam sabtu yang lepas.D;Park-auto City Juru,tahun ni agak ramai yang pergi lebih kurang  500 orang berbanding tahun lepas hanya 300 orang.







Opening band STARGAZER RED, SILL KHANNAS lagu2 dorang terutamanya Rock On Metal,then  tidak ketinggalan Nuklear STRIKES Heavy Metal & Hard Rock last sekali Sofea Sebenarnya aku follow sangat SYJ,SOFEA,Rokers raja otai rock kapak..



Untuk persediaan tengok konsert ni.. aku jugak dah dengar keseluruhan lagu-lagu dorang...macam Sofea dan sill Khannaz Dari sebuah band yang bagi pengaruh kat nama2 besar Rock hari ni ade la jugak diorg main layan lagu macam Metallica, Iron Maiden, Slayer dan Megadeth..dan sedikit kegemilangan di awal tahun 80an...rasanya not bad la dorang ni..Secara keseluruhannya menarik la..this is is rock...



Dari kiri Amir,Asri,Mie & Aku

Dari kanan Mie,Aku,Asri dan Zam

                          

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping