Saturday, September 28, 2013

Harap Maklom

Ya salam..harap maaf blog ni still under usaha baik pulih semula..hope para pembaca tidak terkejut dengan perubahan yang terdapat dalam laman blog aku eah...aku kabarkan dekat mak aku cakap jagan jadinya hulu golok sudah la mmg dah terjd dekat aku hehehe,agaknya makan masa sedikit sbb aku duk buat benda lain tension dengan kesulitan yang berlaku minggu lepas sudah 2 minggu baru aku sambung buat blog nie so dengan penjelasan dari aku harap pembaca2 sekelian faham kalau aku ada masa yang terluang aku akan cuba buat balik blog aku ni agar stabil dan sama seperti blog2 yang pernah korang tengok di tenet,okay bye c u another day....

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping