Tuesday, September 3, 2013

kasut kulit berjenama terpakai

haha,entry kali ni tak menarik pun.tp sbb rajin nk menaip,sy share saja.ececeh...kalau tidak aku mengidam nak beli kasut baru dari sebelum raya sbb. kasut lama aku sudah terkoyak .at last,sbnrnya aku tak beli,rasa nangis sbb tak beli apa yg dihajat/napak bes/minat...raya tahun ni las2,napakla kasut berjenama PUMA yg satu ni....kat almari kasut dekat rumah maklong its very very suwitt.then,kunon2(wat slamber minta lagi pun tak sudah tidak digunakan lagi dulu nak di bagi tanak,walhal dlm hati-i nakkkkkkkkkkk.)aku try je...cewah... secocok je saiz aku?-ni cara nk save duit la ni! "mmm,long, man ambilah kasut ni! dulu nak bagi man tk jd ambil" lagipun tak sanggup nk biarkan kasut tu duk je kt ctu! dgn gembira dapat le kasut sepupu aku abg sazele punya!...adik badik,cuma satu button! da tua  tercabut tp bleh pakai... tak palah nanti aku antar dekat tukang kasut .hehehe


yeyey. bleh simpan wang n tak pyah kuar duit gi sopink lagi....
yaahoooooooooooooooo..

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping