Thursday, September 19, 2013

realize my own hikayat

hehe lain macam tajuk entry aku kali ni I’m not sure yg sebenarnya aku tak tau nak tarok tajuk cerita apa so aku taruk la tajuk tu...

Perkara paling enjoy dalam kehidupan aku ialah BLOGGING!! aku realize aku semakin tak menghargai hidup aku,setiap masa..mula la rasa makin sakit,makin sunyi la..kosong jiwa pula..sebab aku rasa xder sape yang ambil peduli,sebab tu la aku buat tak kisah dengan apa yang berlaku sehari-hari dalam hidup...

aku nak kurus! that's one of the main reason why aku start menulis blog balik.yeahh..aku sekarang ni dalam proses menguruskan badan tk bleh ambil makan berat2 malam atau malam tak makan langsung amacam??brani tak nak ganggu aku??aku serius tau..well,my first impression dekat orang yang aku sayang adalah mak aku..sbb aku selalu ada kat rumah walaupun still under perubatan hospital..yer jaga diri makan ubat,jaga mak dan maklong kenalah selalu tengok-tengokan kalau bukan aku sape lagi nak di harapkan.

since...cerita pasal kucing jahat terbiar seminggu yang lalu,aku da tak bagi kucing tu makan,kalau orang lain,dah komfom kucing balik makan kat umah dia, tu dah sian..jarang dah nampak dia berkeliaran di kawasan umah aku seminggu dah tak nampak tp malam tu dia datang jugak gomol dengan kucing aku biarlah

fikir masa sekarang ada kebebasan untuk sekali lagi,  other distracting thoughts yang tak berkaitan dengan aku…

Oklah, aku stop dulu… by the way, aku nak makan ubat dulu yuk

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping