Friday, November 22, 2013

Sekilas Kemarin

Pada mulanya aku tak mahu kemana sbb. aku ada hal nak keluar nak beli tali gitar,rokok dan surat khabar.Tapi kawan2 aku wan dan zaini datang bawa nasi bungkus untuk di makan bersama di rumah aku selepas makan kawan aku ajak pergi makan kenduri selepas solat asar. so pukul 3 petang kami keluar pergi ke rumah kawan aku amir dan abg wadi,

kemudian ke Hutan Pelajaran Air Hitam Dalam, kami bergegas ke Sugai Dua.Daerah penempatan kawasan antara kg. aku dengan kg. kawan2 aku  (no offense ya!):-D

Kalo kawasan kami yang cukup terkenal seperti Air Hitam—mulai dipopulerkan sebagai Taman Hutan Air Hitam—saja berkunjung,  meng-explore Hutan yang terletak di pelusuk Sungai Dua Butterworth begitu respons aku pada aktivitas promosi taman rekiasi.

Papan Tanda di pintu masuk


foto yang kami ambil dari atas menara. Good news! It is possible! Indah”.

                                                           Titi gantung

Dari kiri Aku,Che Zaini dan Abg wadi

Kami panggil sungai ni sungai U sebab kedudukannya sama bentuk huruf U

 tak salah aku ni pokok kedudor dulu ada kat belakang umah aku tp dah lupa pokok ni miangnya galal kalau terkena kulit kawan aku panggil pokok ni pokok rambut Bob Marley sebab runtun buahnya macam rambut Bob marley

Kami namakan pokok ni pkok tarzan sbb akar pokok nya macam tali tarzan

Dari kanan Che Zaini,Aku Abg wadi dan Wan

selepas ambil foto-foto kami pergi makan kenduri anak saudara kawan aku ada buat kenduri kesyukuran berkhatan.Cuaca yang cerah tiba-tiba berbalik mendung,6.45 ptg kami pulang dari rumah kenduri dan aku terus balik ke rumah.

so ni saja cerita aku kemarin ye...lain kali plak kalau aku rajin update kt blog aku ye,,,bye

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping