Monday, June 2, 2014

Hari Yang Tidak Menggembirakan...Demam

Kadang2 kita tak boleh nak mengharapkan yang terbaik sentiasa. Lebih2 lagi dalam posisi kita ni. Siapalah kita? Tapi bila aku fikirkan balik masak2, rasa tak puas hati itu semakin membengkak jadinya. Menyerahkan diri kita kepada orang, samalah seperti menyerahkan segunung harapan bersamanya. Aku tak sampai mengharapkan yang terbaik pun. Memadailah dengan baik sahaja pun, dah cukup untuk aku. Tapi tu pun tak boleh nampaknya! Susah sangat ke?usaha buat itu ini tak cukup katanya. Masalah mak aku kata aku bukanya bekerja... aku bukan tak boleh terima. Boleh... cuma hati aku tak dapat nak tahan la dari mempertikaikan kredibiliti orang mengarah aku!Aku mahu aku tenang dan bukanya paksaan tekanan masa aku sakit. Bila aku tanya kenapa? Kau boleh jawab macam ni,"aku selesa macam tu!"sebab aku tidak sihat (demam) dari hari sabtu hari tu

F**k la! Sakitnya hati aku dibuat macam ni. Macam mana ?arahan makan ubat dan berehat secukupnya tapi tugas banyak urusan yang diselesaikan kemarin, sedangkan aku masih tak tahan sakit demam dirumah pula banyak benda nak kena buat

Aku tak nak sangat fikir macam ni. Tapi secara tak langsung, ia yang buat aku Emosi dengan mak aku. Barangkali memang aku yang salah. Tak apalah... aku akan cuba bersabar dari bebalan yang tak menentu. Atau barangkali, aku boleh pk diri sendiri!

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping