Saturday, June 28, 2014

salam ramadhan

Ahlan wasahlan ya ramadhan aku ketingalan lagi sebenarnya aku Harap Tak Terlambat Utk Mengucapkan Salam Ramadhan & Selamat Berpuasa!Hari nie dah masuk hari pertama Ramadhan!  Uih.. cepat tol dah hari puasa.... Apapun.. hope aku masih tak terlambat utk mengucapkan selamat berpuasa buat semua...yg beragama islam selamat menyambut ramadhan al-mubarak!  Sesungguhnya bulan Ramadhan bulan yang mulia, Bulan yg penuh rahmat & keberkatan, Bulan yg menyediakan kebajikan pahala yg berganda, Bulan yg diperkenankan segala Doa dan juga Bulan Ramadhan adelah Bulan Pengampunan!

RAMADHAN... Kehadiran mu ku nanti, agar kali ini ia bakal memberi seribu erti dan semoga ia bisa mendidik hati nurani ke arah yg jauh lebih baik! Insyallah...   Aku jua berdoa dan bermohon agar Ramadhan kali ini bakal menjadi Ramadhan yg lebih baik dari  Ramadhan yg lalu buat diri aku dan kita semua!    ♥ Salam Ramadhan dan Selamat Menjalani Ibadah Puasa buat kalian saudara Islamku! (: ♥ . Benar Ramadhan bakal menziarahi lagi. Alhamdulillah. Masih diizinkan ALLAH SWT untuk bertemu dengan bulan seribu bulan. Bulan penuh barkah, aku juga kembali merenung ke dalam diri. Aduhai...

Aku ini hamba-Mu yang banyak kurangnya, Boleh?tp kenapa tidak Aku bersimpati kepada diri aku sendiri. Semoga ALLAH memberi hidayah. Aku sendiri amat membutuhkan kekuatan dan keampuhan jiwa. Aku selalu ditewaskan oleh kelemahan.tunjukkanlah aku jalan yang lurus, jalan ke arah mencintai-Mu, mentaati-Mu dan kuatkan jiwaku. Sesungguhnya Ya-ALLAH... aku masih ingin mencari kemuliaan diri di dalam redha-Mu. Amin...! :) ♥

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping