Saturday, July 12, 2014

excited nak raya

Hari ni belum selesai  kerja mengemas  rumah satu   hari  ni tido je sbb. semalam tido lewat.,nak kena kemas bilik aku sana bersepah cable,gajet, gitar,merata2.walaupun bilik bersepah, tetapi aku seorang pembersih.mak kat dapur pulak, bising mengadu dah tak der tempat untuk juadah berbuka di atas meja.alhamdulilah kata mak makanan kat rumah kita makmur itu tandanya murah rezeki aku dah bujet bulan ni nak bebelanja al maklumlah sejak aku berjimat meyimpan dan menabung selama ni,,esok aku nak bantu mak mgemas rumah lagi tapi raya tahun ni, memang terbaik sebab boleh dikatakan 60 % barang raya ,aku belikan dan yg paling over excited sekali beli itu ini... sampai terbeli alat mp3 player sony 4 gib pasang telingga aku sajaa..apapun aku guna duit poket sendri tau... cuma baju melayu saja belum lagi beli...


sempat lagi tu aku suruh budak cina tu ambil pic aku selapas penat membeli belah sorang2 diri

papepun syukur Alhamdulillah.. rezeki sentiasa ada. sesiapa yang membaca entri kali ni jgn jales eah..

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping