Monday, December 15, 2014

PC lagi..



kemarin aku tolong service komputer big boss abang wan,wan hantar PC Acer ASPIRE dekat aku kata wan kalu tak boleh buat tak apa cuba buka casing dia pun jadilah.so semalam aku try tengok buka cassing boleh pun diorg cakap tak boleh buka casing,tengok slot2 di motherbord AMD semua tapi monitor blackout tak dapat signal dari computer dan dvdv rom pun tak berfungsi aku cakap dekat wan kaau tak hdisk dvd rom kena tukar,wan cakap tak apa esok dia bawa mai spairpart computer lama dia dan dvd rom samsung yang dia beli tapi tak belum guna dah 3 bulan.

petang tu wan dan abang wadi datang kami proses la Pc tuh tukar dvd rom juga tidak berfungsi,monitor blackout jugak nak tukar hdisk tak boleh sebab hardisk wan bawa IDE dekat Pc join SATA jadi kami tak ada,jadi wan cakap tak apalah dia nak bawa balik.jd selesai dan beres la kerja aku tolong tengokan PC tu.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping