Thursday, February 18, 2016

mak & kucing kesayanganya


Mak dgn rona dan anaknya kembar yg tinggal sebelum Bagi orang bela,kebiasaanya mak aku yg memberi makan kucing,aku pula selalunya merawat,membawa ke veterinar dan sebulan sekali aku bagi mandi kucing dan membeli makanan kucing.


 dan anak rona bobo yg lain kembar bagi dekat maksadara aku bela di KL.kembar yg sama denan bobo bagi orang bela bagi nama kentoi dah mati tahun lepas.




Ni lucy pakcik aku bagi nama,kembar dengan lucy nama aku panggil angah bagi dekat orang beli bagi nama garfiled

maksaudara aku kasi kedua2 nya,kucing yg aku dan mak aku bela tak pula segebu begini maybe sebab bebas keluar rumah terdedah ancaman dsbg.sekian cerita kucing2  anak rona lain kali aku story lg megenai kucing.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping