Tuesday, February 16, 2016

vid..aku lagi

Aku kembali  ... Setelah lama tk masuk laman cerita blog aku di sebabkan komputer aku sakit,hardisk rosak aku masuk ni pun melalui mobile hp aku saja aku da jemu cuba buat benda lain yg bermanafaat.

Dalam diam tak diam aku ada buat video aku dalam tahun ni,kerana minat aku cuba juga walaupun payah juga nak take video sorang diri ,tanpa putus asa aku cuba juga so tengoklah klu ada yg. Tak kena maaflah eah..

T

Kes tak ada kawan nak unplugged wakakaka hotel california eagles versi akustik


  • Sekarang aku dalam proses record video 4 lagu sendiri masih belum record dan 1 lagu klasik dondang sayang liriknya aku ciptakan sendiri Belum hafal lagi tunggulah bila aku free aku upload lagi Aku pun tak tau bila aku bleh rakam video



No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping