Friday, January 22, 2016

bikin cerita

apa cerita man ooiii? 

blom service moto,blom tukar tali gitar,blom repair tv bilik,peti ais plak kejap ok kejap x ok.Radio gram baru beli pun rosak sekarang dengar radio lama JVC.simpanan nak guna beli washing mechine aduhai.. bila mau kaya asyik kayap ja yg melarat



moto cabok aku tahun lepas tukar head cover MR 1 lampu sekali,tayar depan tubeless,rantai,rantai kecik,spoket,padel gear,plug,bateri sekarang blom service tukar minyak enjin sudah dekat 3 bulan.



Gitar ucuk aku blom tukar tali dah setahun lebih,yg putus pun ikat beb



Dua buah tv bilik aku yang rosak blom hantar reapair sekarang hanya menonton tv kecik ja dalam bilik hari tu baru hantar repair 2 bulan sudah rosak balik sebab cuai lalai lupa tutup suiz tv time masa tu mengantuk sangat off remote ja keesokanya bangun tidur baru tahu x katup bila on balik da rosak.

kemarin mental aku tidak sihat sebat tak makan ubat sudah 3 bulan dan semalam aku makan ubat jiwa aku,dan aku di nasihatkan agar makan ubat berselang hari kalau tak makan ubat sebab ubat hospital perlu bagi aku klu tak aku cepat emo dan boleh aggressive jadi panas baran kalau belaga angin dengan mak aku di rumah.

Sekian sendiri tak tao nak pikiaq lagi dah...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping