Saturday, June 2, 2018

pain.. gelora jiwa

Sebenarnya aku sentiasa mengisi masa aku berfikir dan terus berfikir tentang perkara tiada penghujungnya.Sekejap aku melukis,kadang kadang aku terimbau kenangan lalu.Aku mahukan dalam hidup ini?kasih sayang sejati mereka pernah di curahkan. hendak hidup yang tak perlu aku menagis bila tangan aku tak cukup  apa yang hati aku idamkan.aku tak mahu hidup aku susahkan sesiapa pun sedih kerana aku cukup tangis dan sakit aku.Aku mahu air mata aku tanda gembira dan tawa aku mahu semuanya yang aku tiada

Terkadang aku marah,aku marah diri aku marahkan takdir aku kenapa aku tidak bersabar?kenapa aku sentiasa penat.melayan kerenah manusia cuba menjadi yang terbaik demi mata orang lain.Siapa lah aku?Tiada yang ku luahkan dalam dinding dunia aku hampir kerana hati di jaga.

Sebenarnya lukisan ni di ilham kan aku ketika bangun pagi di kawasan rumah aku pun tak tahu entah mengapa aku merasakan suasana sejuk macam seolah aku berada di Jepun.mungkin aku mamai bangun tidur.

Aku siapa?Hanya insan yang mengikut sahaja arus ke depan.kalau berbatu-batu sakitlah aku.kalau terus maka laju tanpa berisi perasaan.Mustahilkan aku sentiasa mengeluh...tiada janji yang di uraikan.tak pernah ada aku kecewa di dunia dan pasti dalam mimpipun tak pernah mengecap kasih sayang dan cinta dan sehingga akukan tanya  dengan agan-agan khayalan cita dan bahagia seperti kisah dongeng

Mimpi apakah aku hari ini lantas hati menyahut dan aku telahpun siapkan sebuah lukisan lagi hahaha..

welcome to my pain.... i wish you every success with me...


Hanya itu yang aku mampu

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping