Wednesday, October 10, 2018

perancangan ruang hadapan rumah

Aku beli kayu kayan terpakai  asal dari pongsu seribu neyh dengan harga RM 35 berbaloikah nak buat penghadang pagar mata punai di depan hall rumah aku sebab ayam-ayam dekat kampung rumah aku selalu masuk selamber melepas bom khianat naquzubilah dah la tu curi makanan yang aku berikan kepada kucing2 aku kalau lapar pun tak kan tuan tak ade bagi makan kot memang dasar ayam kampung makan tahi tuan dia tak tahu makan tahi ke? makan saja memang proses jadi tahi pon



perancangan projek penghadang pagar di hadapan rumah setelah di fikirkan aku membuat keputusan membatalkan cancel mungkin jadi pondok belakang rumah untuk di baiki lepak2 santai main gitar kena angin sepoi2 bahasa.port berlindung berteduh belakang rumah sementara mak beleter dekat rumah tunggu reda heheheh



terima kasih kepada kawan aku Samsul tolong aku sama baiki pagar sampin rumah aku




paksi kedudukan kayu pagar sampin lebih kuat dan teguh


harap dapatlah bertahan lama


beginilah struktur kayu pagar sampin rumah aku yang belum di sapu cat


antara 2 tiang tengah pagar lebih kukuh dan kuat 

pondok stor belakang rumah insyallah akan dalam pembikinan untuk di baiki sebagai pondok lepak santai di halaman belakang rumah

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping