Saturday, September 18, 2021

Macam macam la pulak

 Awat  salah konsep ka ..klu pikir mcm tu urusan sangkak mcm mcm flexible tentukan uruskan perubahan serta di persekitaran di rumah serta rutin harian masa di rumah

mak saya perlu tgk hold masa yang sesuai di utamakan rezeki  sure lah pon kena cari memang klu awal nak susun masa memang susah mcm dulu kita keluar tak pyh pakai mask...sekarang kena...

susah juga

new nom ,org kata

Roplot

Sebagai di dalam keadaan saya yang lazim di dalam persoalan peribadi di antara individu dalam lambakan untuk pengetahuan ramai orang yang agak saya tidak jadi bersembang atau yang tidak berhubung kait lainlah berupa boleh dalam yang di kongsi  cerita di bukanlah hal hal yang di pelbagai isu just stay in topik dalam isu dan topik why di lazim pada orang yang di kenali

Sebagai slot penceritaan saya must be in story mory in good news di dalam platform bercerita yang lebih meluas kan dalam banyak isu peribadi.

Di dalam yang ketara dan termasuk dalam kiraan wang yang di di fikirkan tolonglah jangan di fikirkan isu macam rojak yang orang lain membaca dan di perhatikan di dalam ayat yang biasa di gunakan saya sebenar-benarnya tidak menyentuh peribadi orang lain.

Ataupun pada saudara saudara saya mungkin menjadi tanda tanya apa lagi lagi lagi isu peribadi duit,belanja dari pelbagai yang saya paparkan adalah kelemahan diri saya oleh itu saya perlulah berhati hati. Apa pula lain orang lain pula meluat.


 

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping