Wednesday, September 22, 2021

Mengalami pening letih lesu

 Hari ini saya mau bahas kenapa saya selalu control tapi bukan cuma move on saja dan hal dunia tidak puas itu adalah berat saya sangat mempertimbangkan pahit jerih susah payah kalau saya seorang saja yang cuma control terhadap mak saya cuma yang lain sudah tak pasti masa.


Buat pengetahuan Gambar helikopter tengahari selepas azan zohor berkumdang  bekekadang saya selalu berasa pening apabila smoke selalu di biarkan berasap kekadang larut terutama selepas makan nak hisap rokok  tadi tak tahu arah p beli rokok saya kurang hisap rokok kekadang 4,5,ke tiga batang sehari pam rokok sahaja yang berasap buat kerja house keeping di rumah dan persekitaran badan saya yang berat rasa cergas dan service minyak enjin motosikal.


Inilah bunga orkid kesukaan saya. Di samping menjaga emak dan kesihatan serta kebersihan.

Expiried for renewal course of me doing guest and so can be board about account activity this going back to face just in case of me for guest somebody going on in many other happend in many other discussion of me i Don't think so can be resiveve to know when what each other topic is hardly posible blame from various different me doing such as photos on my story mory up to date  before viral site are long term flexible all out of my komitment just in case of take control of me doing has came on this going back to know if my premision can be sure find out about this going back to know about i'm so depression .

From my season instrument of my gitar squier and emp Marshall for now transfer for sale auction for saving treatment for medical support mak.just abaikan music






No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping