Wednesday, October 13, 2021

Cerita ikan Kaloi air tawar

 Ikan Kaloi ikan belida dan tiger Oscar dan Oscar albino .dulu saya pernah juga memancing di area sungai bagan serai saya suka- suka dan dapat seekor ikan belida dengan menggunakan umpan perap .dan ikan belida itu kawan saya minta dia menyatakan ikan belida jikalau nak makan banyak tulang. Dan saya pun bagi ikan belida itu kepada kawan saya.

 


Saya gembira dapat kawan mcm kawan kawan saya yang lain.


Kini al-quarium di rumah saya sudah tiada lagi saya hanya tumpukan perhatian kepada mak ,maklong dan urusan di rumah dan kuarintin kucing

Mantoi jari jemari saya mohon maaf sekiranya akidah saya terbitan cerita ini mengisahkan pemeliharaan ikan.


No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping