Monday, October 18, 2021

Pasaipa tak tau

 


All peace saya rasa nak belajar ilmu agama teringat arwah tok guru jika tidak kerana tok guru mungkin saya jua tidak kenal huruf rumi muqaddam dan ketenangan dari fikiran runsing


With love everything I Do I Doit For You mama verry much walaupun tidak selalu gundah gulana mcm mcm riuh rendah .. saya just be on some where around here

Orang cakap ... Bunga tahi  moment Pastu baik balik oklatu biasa la tu saya pula selalu yang segan.

Mana tak nya pagi tadi bangun sedia sarapan roti bakar dan air nescafe sama sama jadi hot temper mudah simple nak buat lepas tu asing pasir dan lapik surat kabar cage kucing cekmong dan baby kemudian bagi makan ayam service dan sedia kan pakaian mak nak bergegas ke HSJ driver dah tunggu hampir 1 jam saya kelam kabut tiba tiba nak siap pakaian sewaktu driver tiba mak nak ke bilik air dan mak tak habis habis merongot dan menangis saya tak tahu cam na nak buat yang terbaik sesuai untuk mak macam mana di marah nya saya yang saya pening fikirkan bagaimana.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping