Wednesday, January 11, 2012

suka ke..?

(pengalaman sendiri) ye la nak blajr dari kesilapan’….. rasa teruk sgt..bila aku mkan ubat malam, esoknya bangun lewat mak aku bising,bila aku kurang makan ubat aku bangun awal pun mak aku bising semenjak dua menjak ni aku asyik kena marah dengam mak aku ja tapi aku tak naik anginpun aku sabor aja kekadang rasa macam nak memberontak tapi aku fikir apa kesudahanya dengan masalah aku.yela effect ubat kot.. memang biasa la makan ubat pahit.. tapi problem nya bila makan ubat.. effect 24jam.. kena makan ubat.. ye la kan.. mase makan ubat rasa macam ada peria je dalam mulut.. x tahan sgt rasanya.. tangan berpeluh sejuk.. memang la.. pastu macam nak pengsan je.. jage tadi terhuyong hayang..mmg sengaja x.. tapi.. macam ni la jadinya..

So dalam sehari aku makan jugakla ubat daripada x makan. orang kalau sakit..orang lain tak suka macam tak punya perasaan. Dalam hati sakit kenapa orang yang tak suka dengan aku. da la tu bermacam versi plak tu,dengar nama aku orang dah tk nak dengar la, ada kerja lain la, la,macam-macam lagi la.menyakitkan hati apa punya orang. apa la macam tu,aku pun insan yang punya hati dan perasaan, dorang langsung tak kisah, secebis kuman pun tak, at least bagi dorang kehidupan yang sepatutnya dorang dapat.. terutama orang yang seteru tak suka akan aku.kenapa orang yang suka suka hati versi kat orang.( aku bersuka-suka ikut sedap sebut je tulis kat blog neyh nak puaskan hati..hahaha ) sakit aku sapa tak peduli..apa kata before tak suka kat orang, try orang kat korang dulu baru tau kan best ke tak... kenapa da juga orang yang mcm ni...

Aku tak tau la kalau korang suka ke..tapi memang bosan la kan.Aku yang bercerita nih pon raser ‘penat’ nak baca balik apa aku tulis..Heheh..raser macam control giler laaa….Lemas la jugak..Tapi wat to do..I have to..selagi aku seorang hamba allah!aku harap aku pulih dari segala penyakit aku biarlah apa orang nak kata aku terima dengan hati yang terbuka…..

1 comment:

akmal said...

suka sgt klu tk suka cba la cara lain wat org suka,org kata rambut sama hitam hati lain2

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping