Thursday, March 7, 2013

misunderstanding


Selagi ada jalan yang dapat mengatasinya selagi itu kita akan berusaha macam servis kabel dari seorang untuk semua,daripada pengalaman buat kita lebih berjaga-jaga atau berhati-hati.Semuanya di beri masa dalam kehidupan mesti jadi bagus dalam fikiran dan lebih baiklah di sesuaikan dalam masa-masa tertentu.Anda juga mungkin terjumpa atau terbaca blog ini.Anda ada,aku berharap di beri perhatian untuk aku ringkaskan apa yang cuba nyatakan,dalam pada masa yang sama anda juga mungkin berasa sangsi atau berjaga-jaga dalam semua perkara.

Mental dan physical adalah faktor dalam aku terkeluar.Semua ini adalah cuma apa yang trfikir oleh aku untuk menaip.Fikir buat seketika tarikh harijadi anda atau apa-apa yang penting yang anda ingat dan anda akan tahu sebaliknya dalam kehidupan yang mana tidak mungkin terjadi dalam kata lain apabila anda mula baca ayat dan perkataan ini.ianya memang sudah tersedia setelah aku type dan update dari segi lain kita boleh kata luasnya fikiran anda bila kita ingat dan bila kita perlukan.

Sekarang cuba bayangkan yang anda mengambil langkah yang penting timbulnya persoalan dari apa yang anda tahu seakan jawapan yang tepat seketika anda terfikir juga.Ini semua orang rasa dan pengalaman untuk semua.Anda tahu yang anda akan tahu,anda pun dapat ilham di mana-mana tetapi anda tidak dapat berpegang padanya buat seketika ia akan datang bila anda mengigatinya tapi masih anda tahu itu di sana.Jika anda cuba untuk berfikir terus ianya penting untuk anda hanyalah anda akan rasa tension tapi ianya tidak dapat menolong anda untuk mengigati dan kehilangan atau terlupa sebab itulah aku lebih effective dengan adanya blog sebab whole network of association which, like network of nervous element dan rangkaian eletrik dengan otak sama saja berfungsi jadilah ayat  aku macam ni kah,kah,kah,kah prinsip yang mudah untuk aku merapu proses mengigati secara automatik kah,kah,kah adakah anda percaya,so  aku terpaksa stop kat cni dulu dah mati akal da saja ja nak update blog sbb lama tak update wakakakka

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping