Friday, March 29, 2013

Sort Story Menjelang Pilihanraya

Di maklumkan bahawa perkara selalunya yang mustahak permasalahan politik berdepan dengan rakyat Malaysia hari ini.Adakah daripada intergrasi yang berlainan pihak yang ternama dan terkenal untuk satu komuniti politik,ia boleh jadi kepentingan dan menarik untuk memeriksa bagaimana reaksi rakyat malaysia yang berlainan kaum boleh jadi kecil jadi untuk ia terjadi atau berlakunya kecemasan dari sesetengah komuniti seperti yang terjadi di Sulu,Sabah baru-baru ini.

Aku rasa dalam mencari di dalam masa terdekat di dalam negara,ada kemungkinan era perubahan sosial atau pun zaman dengan apa-apa alasan tewas dalam masa akan menjadi faktor utama dan semua harus ambil jaminan sosial antara komuniti yang lain yang terlalu bagus untuk bersama berkongsi kehidupan.Pada aku kitakan 1 Malaysia.

Dengan harapan ianya akan jadi kemungkinan untuk politik masa akan datang sementara menyambung untuk terkeluar.Untuk ini di jadikan kemungkinan ia akan jadi mana-mana bertukar tangan dalam politik yang kuat.Pilihanraya pun dah nak dekat neyh untuk kali ini kali yang ke-4 la aku mengundi.

p/s:- cewah macam ahli politik pulak aku ayat ni....sudah tentulah akukan anak Malaysia,rakyat Malaysia apa salahnya aku luahkan pendapat hehe...Full Stop Peace No War...

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping