Thursday, January 9, 2014

conteng2..

Kali ini aku nak share sikit hobi i selain daripada menulis ni ha.Ye, busy semedang sampai tinggal blog tak terlayan, empty otak dlam otak aku.hahahaorite...sambung pasal hobi tadi. aku suka melukis. aku juga suka tengok lukisan. Tak kisahlah potret ke, pemandangan ke, lukisan abstrak ke, cartoon ke, aku suka.Tapi kan, walaupun kurang pandai melukis, aku gigih jugak nak melukis.



Minat punya pasal. Masa dulu, aku suka beli komik.sekarang i nak share lukisan/contengan yang masih selamat cuma 2 itu saja aku dapat paparkan yg lain dalam simpanan dan yang sempat aku simpan Yg zaman dulu ada da hilang dan ada bomoh yang berubat aku ambil yang lain malas nak selongkar lukisan yang ada aku dah post da kat blog aku cuma teknik contengan macam aku lukis kat dalam diari atau buku yang aku terjumpa balik aku je saja nak share bersama hehehe bukan cantik pon sbb bukan pro amatur bab melukisni...


itu je untuk kali ni. Sedap update blog guna guna PC

Akhir kata, Pada korang yang ada minat tu, minat yang eloklah bukan minat benda yg tak patut maksud i. Ok, kalau korang ada minat, buat je, teruskan je. Lantaklah orang nak kutuk ke apa. Sebab kepuasan tu kita yang rasa, bukan orang lain.

Salam.

No comments:

Muddy depression

Oktober Bagun tidur tidur rest jap kimio terapi Last monthly emergency frustsation leave peace fully carefully duty house keeping